Hogyan hirdessünk a Facebook-on? (4. rész)

Tehát ahogy ígértem, álljon itt egy példa egy facebook hirdetésre. Maradjunk az esküvő témánál, de legyen ezúttal esküvőszervezés a tevékenységi kör.

Először is kitalálunk egy hirdetési szöveget, most nem “kreatívkodtam” túl magamat:

Esküvőszervezés - Facebook Hirdetés

Esküvőszervezés – Facebook Hirdetés

 Miután ez megvan, kiválasztjuk célcsoportunkat. Először is kiválasztjuk az országot, ami esetünkben Magyarország – természetesen, ha külföldön is akarunk hirdetni, hozzá lehet adni több országot is. Országon belül lehetőségünk van várost is kiválasztani. Képzeletbeli esküvőszervező cégünk Budapesten helyezkedik el, ezért beállítjuk Budapestet.

Ezzel meghatároztuk, hogy egyenlőre csak a Budapesten élő emberek körében akarunk hirdetni, így költséghatékonyabb és nagyobb eséllyel keresnek fel minket. Egy Sopronban élő ember nem biztos, hogy esküvőszervezéssel egy budapesti céget fog megbízni.

Most kiválasztjuk az életkort. Én 23 és 30 év közöttieket állítanék be, jó kor a házasodáshoz.  Férfiakat és nőket egyaránt megcélzunk. Családi állapot: Eljegyezve, hiszen nekik a legaktuálisabb az esküvőszervezés. A különböző kritériumoknak egyre kevesebb ember felel meg, így ezekkel a beállításokkal 11.200 személyt célzunk meg. (A Facebook valós időben mutatja a beállításainknak megfelelően, hogy hány ember tartozik a körbe.)

Természetesen a példában szereplő beállítás nem teljesen végiggondolt, hiszen azt nem tudjuk, hogy a 11.200 személyből hányan szervezik már esküvőjüket, illetve – ha feltételezzük, hogy a párok mind két tagja fenn van a Facebook-on és profilját is frissen tartja – akkor feltételezhetjük, hogy a 11.200 személy 5.600 párt jelent. (Máris csökkent a célcsoport)

Valójában lehet növelni a kört Budapest körül 10-30 km-re így még megkereshetik cégünket, beállíthatjuk családi állapotnak a “Kapcsolatban” állapotot. Így – változatlan életkor megjelölés esetén – 95.460 főre növekedett célcsoportunk. Addig finomítjuk, amíg szükséges.

Ezzel a példának vége is. Persze egy profi hirdetés létrehozása rengeteg időt, kísérletezést vagy tapasztalatot, szakértelmet igényel. Ezért, ha Te is szeretnél hirdetést, de cégvezetőként nincs rá időd, pénzt meg nem akarsz kidobni a kísérletezésre/próbálkozásokra, akkor ajánlatos megkeresni egy céget.

A Kampányfelügyelet Magyarország Kft. jó választás lehet, nézzétek meg ti is: www.kampanyfelugyelet.com

Comments are closed.

Facebook