Promóciós kód, csak rajongóknak
Az exkluzivitás élményének megteremtése nagyon fontos amikor a felhasználókat arra akarjuk ösztönözni, hogy „lájkolják” oldalunkat. A hozzáférés engedélyezése egy letölthető/kinyomtatható pdf kuponhoz, vagy egy promóciós kód felfedése „lájk” után két egyszerű és hatékony módja új rajongók és vásárlók szerzésére.
Miután elkészítjük vagy elkészítettjük Facebook-os alkalmazásunkat, még egy fontos tényezőt figyelembe kell vennünk. Alkalmazásunkról egyenlőre csak azok tudnak, akik már a rajongóink. Ezért fontos, hogy új embereket irányítsunk az oldalunkra. Ezt többféle módon is elérhetjük:
- Facebook Hirdetések használata – (erről bővebben a későbbiekben itt is olvashattok)
- Hirdesd alkalmazásodat weboldaladon
- Ha van hírleveled, oda is tedd be alkalmazásod linkjét
- Hirdesd alkalmazásodat más közösségi oldalakon, amiken fent van vállalkozásod
- Kérd meg ismerőseid, hogy osszák meg az alkalmazást
- Az alkalmazáson belül tedd lehetővé a megosztást
Amit levonhatunk az egészből:
Szükség van egy Facebook Alkalmazásra.
Előnyök:
- népszerűbbé válik vállalkozásunk
- már meglévő ügyfeleink/rajongóink jobban kötődnek hozzánk az akciók/játékok miatt
- professzionálisabb arcot mutat vállalkozásunk
- növekszik ügyfélkörünk
- ha nem értünk a programozáshoz vagy nincs időnk, egy ezzel foglalkozó céget kell megkeresnünk