“Lájk-gyűjtés” a Facebookon (3. rész)

2012 júl 23. | Technológia

Promóciós kód, csak rajongóknak

Az exkluzivitás élményének megteremtése nagyon fontos amikor a felhasználókat arra akarjuk ösztönözni, hogy „lájkolják” oldalunkat. A hozzáférés engedélyezése egy letölthető/kinyomtatható pdf kuponhoz, vagy egy promóciós kód felfedése „lájk” után két egyszerű és hatékony módja új rajongók és vásárlók szerzésére.

Miután elkészítjük vagy elkészítettjük Facebook-os alkalmazásunkat, még egy fontos tényezőt figyelembe kell vennünk. Alkalmazásunkról egyenlőre csak azok tudnak, akik már a rajongóink. Ezért fontos, hogy új embereket irányítsunk az oldalunkra. Ezt többféle módon is elérhetjük:

  • Facebook Hirdetések használata – (erről bővebben a későbbiekben itt is olvashattok)
  • Hirdesd alkalmazásodat weboldaladon
  • Ha van hírleveled, oda is tedd be alkalmazásod linkjét
  • Hirdesd alkalmazásodat más közösségi oldalakon, amiken fent van vállalkozásod
  • Kérd meg ismerőseid, hogy osszák meg az alkalmazást
  • Az alkalmazáson belül tedd lehetővé a megosztást
Ezek mind hozzájárulnak ahhoz, hogy még többen látogassák meg alkalmazásod és még többen váljanak a rajongóiddá.

Amit levonhatunk az egészből:

Szükség van egy Facebook Alkalmazásra.

Előnyök:

  • népszerűbbé válik vállalkozásunk
  • már meglévő ügyfeleink/rajongóink jobban kötődnek hozzánk az akciók/játékok miatt
  • professzionálisabb arcot mutat vállalkozásunk
  • növekszik ügyfélkörünk
Hátrányok:
  • ha nem értünk a programozáshoz vagy nincs időnk, egy ezzel foglalkozó céget kell megkeresnünk
Ha segítséget szeretnél kérni egy alkalmazás létrehozásához, érdeklődnél hogy mennyibe kerül egy ilyen alkalmazás, keresd fel a Kampányfelügyelet Magyarország Kft.-t itt: http://kampanyfelugyelet.com/arajanlat-keres/