“Lájk-gyűjtés” a Facebookon (2. rész)

2012 júl 23. | Technológia

Exkluzív tartalom

A csak szolgáltatást/szolgáltatásokat nyújtó vállalkozások gyakran úgy érzik, hogy nem tudnak sok/érdekes dolgot kínálni a felhasználóknak. Vagy legalábbis a terméket/termékeket kínáló cégekkel szemben. Nem is tévedhetnének nagyobbat. Az adott iparágban szerzett ismereteiket felhasználva, a szolgáltatásokat nyújtó cégeknek lehetősége van rendkívül értékes tartalmakat nyújtani a felhasználók részére.

A tartalom mindent visz. Például egy exkluzív, az iparággal kapcsolatos tippeket, bevált módszereket tartalmazó dokumentum promotálása egy „fan-gate”-en keresztül, nagyon jó módja annak, hogy több rajongót tudhassunk magunkénak. Ezen kívül az ilyen jellegű tartalmak az sugározzák a felhasználó felé, hogy az adott iparágban professzionálisak vagyunk.

Mindig tartsuk észben: olyan tartalmat válasszunk, ami a lehető legtöbb megosztást eredményezheti. Minél többen osztják meg a tartalmat, annál jobb. Válasszunk megnyerő címet, vagy ajánljunk olyan anyagot, ami valami értékesre tanítja meg a felhasználót.

Az információ mindenek felett!

Példa: